Studia Podyplomowe w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją

Rekrutacja

REKRUTACJA W TOKU!

Zajęcia ruszają w listopadzie i będą prowadzone w (zależności od sytuacji epidemicznej) w systemie stacjonarnym i/lub zdalnym!

Kwalifikacja na studia odbywa się na podstawie złożonych wymaganych dokumentów, a o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Zgłoszenia przyjmujemy od 1.06.2025 do 30.09.2025 r. Limit miejsc wynosi 24 osoby.

 

Dokumenty które należy złożyć w postępowaniu rekrutacyjnym:

  • kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru)
  • odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia

 

Aplikacje można przesłać pocztą na adres Studium:

 

Wydział Nauk Historycznych UMK
Studia podyplomowe w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją
ul. Władysława Bojarskiego 1, pok. C.0.22
87–100 Toruń
 

Dokumenty można także złożyć osobiście w dziekanacie Wydziału Nauk Historycznych UMK (adres jak wyżej) od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00–14:00.

 

Koszt studiów

 

Całkowity koszt studiów w roku akademickim 2025/26 wynosi:

bez zniżki

  • opłata jednorazowa:  4600 zł
  • w 2 ratach: po 2300 zł
  • w 8 ratach: po 575 zł
ze zniżką dla posiadaczy karty Programu Absolwent UMK
  • opłata jednorazowa:  4160 zł
  • w 2 ratach: po 2080 zł
  • w 8 ratach: po 520 zł

 

Po otrzymaniu kompletu dokumentów kandydat na studia jest informowany o przyjęciu jego zgłoszenia, zazwyczaj drogą elektroniczną. Ostateczna informacja o przyjęciu na SPAiZD, wraz ze szczegółami dotyczącymi odpłatności za studia i informacjami o planie zajęć, jest wysyłana po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. 
Studia Podyplomowe w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją