Rekrutacja
REKRUTACJA W TOKU!
Zajęcia ruszają w listopadzie i będą prowadzone w (zależności od sytuacji epidemicznej) w systemie stacjonarnym i/lub zdalnym!
Kwalifikacja na studia odbywa się na podstawie złożonych wymaganych dokumentów, a o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia przyjmujemy od 1.06.2025 do 30.09.2025 r. Limit miejsc wynosi 24 osoby.
Dokumenty które należy złożyć w postępowaniu rekrutacyjnym:
- kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru)
- odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia
Aplikacje można przesłać pocztą na adres Studium:
Wydział Nauk Historycznych UMK
Studia podyplomowe w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją
ul. Władysława Bojarskiego 1, pok. C.0.22
87–100 Toruń
Dokumenty można także złożyć osobiście w dziekanacie Wydziału Nauk Historycznych UMK (adres jak wyżej) od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00–14:00.
Koszt studiów
Całkowity koszt studiów w roku akademickim 2025/26 wynosi:
bez zniżki
- opłata jednorazowa: 4600 zł
- w 2 ratach: po 2300 zł
- w 8 ratach: po 575 zł
- opłata jednorazowa: 4160 zł
- w 2 ratach: po 2080 zł
- w 8 ratach: po 520 zł
Po otrzymaniu kompletu dokumentów kandydat na studia jest informowany o przyjęciu jego zgłoszenia, zazwyczaj drogą elektroniczną. Ostateczna informacja o przyjęciu na SPAiZD, wraz ze szczegółami dotyczącymi odpłatności za studia i informacjami o planie zajęć, jest wysyłana po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.